1. 11. 2015

November

Ahojte všichni ! tak jsem si říkala, že je zase čas napsat na blogísek ! Teď jsem tu měla bráchu od středy (a zítra odlétá) takže víkend byl docela nabitý :) 
Martina s jeho přítelkyní ve středu vyzvedla ségra na letišti a než se dostali ke mně domů, tak jsem stihla udělat nákup a ještě jsem se tu nudila :D Poté jsme šli na oběd do města, projít se a tak ... Oni dva večer hned usnuli, takže jsem aspoň volala s A.když už jsem nemohla dělat nic jinýho :D
 Ve čvrtek jsem bohužel musela pracovat, ale Martin se Zuzkou byli spolu ve městě :) Naštěstí v pátek jsme měli školku jen do jedné odpoledne :) (den před svátkem je vždycky zkrácená pracovní doba !! yeeess ) to jsme šli na gamlastan i se ségrou, projít tak nějak Stockholm :) Večer jsme pozvali pár lidí na byt :) Kluci odcházeli až kolem 4 ráno, Amadeus spal u mě a chudák ségra musela spát na gauči :D 
V sobotu jsme si rozdělili den na holčičí a klučičí :D Jelikož Zuzka s Martinem byli líní, tak jsme museli procházku na památky odložit a tak jsme já a ségra jely jen tak do města. Daly jsme si Dunkin Donuts s nejhorším kafém na světě, obešly obchody a jely domů. Později jel Martin za Amadeusem a Rasmusem. My se Zuzkou a ségrou jsme měly teda lepší plán !! šly jsme do čínské restaurace na buffé, kde jsme mohly jíst všechnooo jak moc jsme chtěly a kolikrát jsme chtěly a to víte, když máte před sebou moc moc sushi, nudle, rýži, maso, zeleninu, různé čínské speciality, zmrzlinu, ovoce atd atd a všechno muzete jíst jak moc chcete :D.. no tak jsme se upřímně přežraly jak prase :D Doma jsme se potom koukaly na halloweenské horory v televizi, hrály nejakou hru o hádání osoboností atd.
Dneska jsme měli poslední den a tak jsme se vydali na Drottningholm, kde nebyla ještě ani ségra. Pak jsme jeli do města koupit poslední blbosti a domů udělat večeři. Teď nás ještě čeká poslední procházka do města a hejdå Stockholm pro Martina a Zuzku :D 
Mě zítra čeká další pracovní den, takže zítra zase pojede Kristýna s bráchou k letišti. Já bohužel nebudu doma dřív než v 9 večer, kvuůli poradě ve školce, ale už se moooc těším, až si tu zase všechno hezky uklidím :D



3 komentáře: