18. 11. 2015

Another Day In Paradise !

Ahoj ! Do Stocholmu právě přišla zima a s ní to znamenalo i nový kabát pro mě ! A to v našem novém nákupním centru, které má být největší ve Scandinavii !! yaay :D 
No se zimou ke mně taky přišla nemoc ! poprvé za hodně dlouhou dobu. Snad poprvé, co jsem nemohla tři dny mluvit.. Hlas se mi pořádně vrátil až včera a i to se mě Amadeus pořád ptal jestli jsem už opravdu zdravá :D 
Taky jsem byla donucena koukat celých 90minut na fotbal Švédsko/Dánsko a na toho super parádního Zlatana (což mi připomíná, že to vypadalo, že mají švédové v týmu dva Zlatany :D ) No, přežila jsem a celé Švédsko je nadšené, že pojedou do Francie na turnaj ... 
Jinak ve školce je poslední dobou všechno tak naruby. Hodně učitelek je nemocných, pořád řádí nějaký chřipky..Naštěstí ode dneška za měsíc letím do Česka na Vánoce ! docela se těším, protože Vánoce mám fakt ráda a taky se těším, až zase všechny uvidím a odpočinu si :D
Po novém roce bychom s Amadeusem chtěli letět někam na výlet. Já jsem chtěla do Londýna, ale uvidíme co nakonec vybereme, kvůli všemu co se momentálně v Evropě děje... ale kdybyste měli nějaký typy do zahraničí, dejte vědět !! :)




Žádné komentáře:

Okomentovat