12. 10. 2015

Dobrý večer !

Ahoj :) Já vím, že nejsem zrovna nejlepší v psaní článků, ale ono se toho tolik zase neděje :D .. Týdny utíkají docela rychle, víkendy je ségra na bytě, přes týden jsem s Amadeusem a tak :)
Jak jsem nedávno psala o tom, že je tu uplně super počasí, tak už to beru zpátky ! Ráno tu mrzneme s minus 3, že už jsem vytáhla i rukavice a šálu :D 

V pátek jsme se konečně dostaly do města se ségrou a dvouma českýma holkama ( Verča se přestěhovala do Uppsaly a Romča byla jen na návštěvě) začaly jsme u nás na bytě a pokračovaly do clubu :) 
V sobotu, jak už je zvykem, jsem fňukala na bolest hlavy a myslela na to, až si dám hamburger s hranolkama k obědu/večeři :D navíc jsem musela docela odpočívat, protože v neděli hned ráno jsem měla extra hlídání Edwarda a Luddeho. Odpoledne jsme se ségrou jely do Uppsaly za Romčou a Verčou, projít se kolem a na kafe :) 
Nooo cestou zpátky nás holky vzaly autem na letiště a odtud jsme vzaly autobus do města. Noooo taky ještě než jsme odjely do města, tak jsem posílala A. fotky, že odletám pryč :D .. víte, já jsem si myslela, že se bude ptát kam letím a říkat proč jsem mu o tom neřekla... Světe div se, on mi vlastně vynadal, že nemůžu nikam letět, když musím jít do práce a že jsem hrozně nezodpovědná, když ho vůbec neposlouchám :D pak se urazil a rozhodl se, že mě pojede vyzvednout na letiště abych nikam neletěla :D a tím jak moc byl už naštvaný atd.. tak jsem mu musela říct pravdu :D 
Zítra jdeme někam na rychlou véču a pak to jen take it easy u nějakýho filmu :) což mi připomíná ! viděli jste The Breakfast Club? my jsme na to koukali minule a tyjo !, dokonce jsem u toho ani neusnula, takže dobrý film :)
a pokud byste někdo měl nějaký typ na nějaký jiný dobrý filmy !! budu moc ráda :D 


Žádné komentáře:

Okomentovat