4. 9. 2015

Hello September !

Ahoj všichni ! Zase mi to trvalo, než jsem samozřejmě napsala.. ale mám dobré vysvětlení :D A. měl narozeniny, měla jsem tu Týnku z Hradce a hooodně práce ve školce. 

Začnu tím, že mít tady Týnu bylo super ! jezdily jsme po městě, byly jsme nakupovat, udělaly jsme vlastní sushi, zpívaly jsme Ewu Farnou na home párty a šly jsme grilovat s česko-švédskýma klukama, kteří shodou okolností bydlí přes tři ulice odemě :D  Abych to rozvedla víc, jsou to švédi s maminkou, která pochází z Hradce. Kluci jsou stejně staří jak já a mluví jak švédsky tak česky a musím uznat že je to super cute (roztomilé) když mluví česky ... třeba když ten jeden prohlásil že mají byt v Hradci který 'není pěkný protože lidi jsou lakomí na bytě' :D a chtěl tím vlastně říct, že ten panelák nevypadá hezky, protože lidi nechtějí dát peníze na opravu :D 
No Týna odletěla v pondělí a tím začal můj týden, kdy jsem neviděla A. protože neměl telefon (což je dlouhááá story) ale taky jsem se pořádně konečně vyspala každý den do práce :D Každopádně celý víkend už má zamluvený na filmy a seriály ! :)
Joo ! v neděli jsme tady měli RIX fm festival, kde bylo několik super zpěváků, takže jsem fakt ráda, že jsem tam mohla jít a užít si Olly Murs nebo Guy Sebastian na živo ! 
Ve čtvrtek jsem byla s Josefin, včera přišla Zuzka, dneska byla na plánu Kája, víkend A. nooo a příští týden ♥♥ moje ségra přiletíííí ♥♥ yaaaaaaay !!!





Žádné komentáře:

Okomentovat