20. 9. 2015

Dör för dig ! 



Ahojte ! další týden za námi a ségry první týden ve Stockholmu :) nevím jak v Česku, ale my zatím máme docela fajn počasí :) dokonce ještě pořád spím s otevřeným balkonem .. i když A. si stěžuje, že je nemocný kvůli mě a že je tu zima :D (a to nesmím zapomenout zmínit, že už i ségra si začala stěžovat !! že přej ji bolí v krku ! )
Taky jsem konečně po skoro dvou měsících dostala na byt wifi ♥ ani nevíte, jak jsem ráda, že už nebudu muset platit tolik internetu do telefonu ! :D

V práci je všechno při starém, jen já jsem se konečně odhodlala a zeptala jsem svojí šéfové na volno na konci prosince :D Takže budu moc letět na Vánoce do Česka už 19.12 !! yaaay ! (školka zavírá až 22.12 a to by bylo pro mě zbytečné tam být na dva dny ! )
Za měsíc taky přiletí můj brácha do Švédska na návštěvu, tak snad mi dá Anna volno, ať ho můžu alespoň vyzvednout !

No, přes týden tu se mnou obýval A. a až na ty ponožky všude možně to šlo dobře :D , ve čtvrtek přijela ségra, protože dostala volno. Včera jsme se ségrou, Alissou a děckama byli ve Skanzenu.  Naštěstí bylo docela v pohodě počasí (k večeru dokonce i svítilo slunce :D ) a tak si myslím, že jsme si to všichni užili :)
Teď čekám až zase přijde ségra, která teď pracuje a půjdeme do města. Musím si dát do dobré dýňové latte ve Starbucks :)


1 komentář:

  1. kristýnku znám z blogu..už jej bohužel nemá že? :-( ..nemohla by si sem dát alespoň její instagram? :-)

    OdpovědětVymazat