27. 5. 2015

Wednesday

Ahoj ! kratší článek uprostřed týdne :) minulý víkend byl velice 'dívčí' :D konečně jsem si koupila nové boty ! (víte, našla jsem ti nejlepší botky na světě a neměli moji velikost, dokonce ani na netu nebyla moje velikost k dostání :( ) každopádně o den později jsem našla taky pěkné stříbrné botky a tak z nich ještě pořád mám radost :D .. A. by řekl 'nevím,k čemu potřebuješ zase nové boty, máš jich dost' ... ale všichni dobře víme, že botů není nikdy dost ! 

no dobře, na fotce tak krásně nevypadají, ale jsoou ! a nee nejsou babičkovské :D a super se v nich chodí :)) takže já jsem spokojená !

Týdny ve školce probíhají momentálně dost chaoticky... učitelky jsou nemocné, některé mají dovolenou a tak nám mění pořád schéma a tak dále. Většinou se dostanu domů dost unavená s tím že si ještě zacvičím a moc se mi do toho nechce. Taky jsem porušila svoji 'dietu' bez sladkostí :/ ale zítra jdu do toho na novo ! 
No dále jsem si konečně pořídila They're real odBenefit a musím říct, že jsem maximálně spokojená :) řasenka je parádní, gelová linka taky, opravdu vydrží skoro celý den (já jsem vyzkoušela několik gelových linek atd a tahle je zatím nejlepší :) ) a teda bez toho odličováku bych se obešla no :D 


Dneska už nějakou dobu ležím po dlouhém pracovním dnu v posteli. Ve školce jsme dneska měli focení a tak to bylo dost náročné, neboť není zrovna nejjednodušší donutit jeden a půl roční děti sedět pohromadě a koukat se do foťáku :D  (fotografka však byla docela vybavená a měla kolem objektivu omotanou plyšovou žábu :D ) 
Na zítřek se však těšíím :) čeká mě koncert Jessie J se Zuzkou v Gröna Lund :) v pátek máme koncert Månse (to je ten švédský fešák co teď vyhrál eurovision 2015 a píšou o něm dokonce i v Česku !) a pak mě příští týden čekají další koncerty ! tak už se dost těším :) No a o víkendu mě čeká A. :) a po víkendu se vrací Terka z Česka :)  


abych nezapomněla, zítra mi maturuje ségra tak jí moc držím palce !!! 

a tady je můj slaďouš Edward :D ťuťuu ♥

1 komentář:

  1. Každopádně budu držet ségře palce :)
    jinak že se tak nesměle a hloupe ptám :/ ty pracuješ ve školce? to byl vždycky můj sen:) Teď se hlásím na školu obor speciální pedagogika, tak doufám že mi to výjde :))

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat