2. 5. 2015

Hockey time !

Začnu asi tím, že jsem moc ráda, že už nám zase začalo mistrovství světa a taky tím, že doporučuji si nehledat švédského přítele :D no vlastně ani švédské škodolibé kamarády !! :D Včerejší hra byla uplně super, uplně jsem věřila ve vítězství .. no bohužel, švédi jsou švédi .. a taky jsem o tom poslouchala celý večer .. (not nice!!)

No jinak co nového ve Stockholmu? počasí se nám vrátilo k dešti ... ve čtvrtek byl Valborg (švédské palení čarodejnic) tak jsem se vydali do Uppsala, kde to teda upřímně nebylo nic super úžasného i když Uppsala je pěkné město a tak doufám, že se tam podívám příště jen tak :) 
V pátek jak jsem už psala jsme fandili hokeji, dneska musím fandit sama, protože nikdo nemá čas :D ale možná se nakonec podívám do města tak či tak :) 

Zítra mám v plánu vzít Káju a jet do Täby centrum nakoupit si nějaké maličkosti, než poletím do Španělska (už za pááár dnííí) a samozřejmě hned jak se vrátím, tak vám napíšu článek :)
No a na závěr abych nezapomněla :D už přes dva týdny jím zdravě !!  #jsemnasebepyšná





1 komentář:

  1. Jé tak aspoň nejsem sama kdo má radost ze své 14ti denní zdravé výživy :D:D Jsem spíš zvědavá jak dlouho mi to vysazení čokolády vydrží. Ale pro začátek to není špatný! :D Jinak Leni, ty máš ve Švédsku přítele?:)

    OdpovědětVymazat