31. 5. 2015

hello June ! 

Ahoj !!! tak je to tady - konec května a můj poslední pracovní měsíc před dloooouhyyyma prázdninama začíná ! :D  už se opravdu nemůžu dočkat :)
Jako první gratuluju ségře, která udělala maturitu (prostě frajerka)  ! takže teď už na mě jen počkej doma v Česku, než to spolu pořádně oslavíme :) 
Se Zuzkou jsme se na koncert nakonec nedostaly (no nedokopaly jsme se k tomu abychom tam jely a tak jsem si zašly radši do systemu koupit nějaké vínko :D )a tak pokračoval i náš pátek s bílým vínečkem a dobrou večeří :) 
Sobota byla pořádně deštivá a tak jsme ji s A. strávili s filmama a nějaký sushi (teda já jsem měla sushi) a jak už u nás bývá zvykem nešlo se spát dříve než znovu vyšlo slunce. 
Dnešek byl ve znamení válení se v posteli, ale od toho ty neděle přece jsou ne? ... no ale jelikož jsem byla tak hodná a všem ve školce jsem naslibovala, že na pondělí nachystám oreo-cheesecake, tak jsem se do toho pustila a vypadá super ! (snad bude i dobrý a potom vám ho vyfotím :)) )
Zítra budu mít ve Stockholmu tu moji milou Terezku a taky dlouhý pracovní den či i týden.. no ale taky pořádně super týden plný koncertů na které se těším :)
No taky už vím přesné datum, kdy přiletím do Česka, ale to nebudu psát na blog aby to bylo pro některé překvapení :) 






2 komentáře: