16. 5. 2015

Back from Spain

Ahoj !! Tak jak jsem slíbila (sice s menším zpožděním, ale přece jen !) napíšu vám článek o tom, jak jsem se měla ve Španělsku. 

Letadlo do Španělska nám letělo v 6 ráno, tím pádem jsme z Lidingö na letiště vyjížděly o půl 4 ráno .. Všem se chtělo spát a Janette celou dobu opakovala jak se bojí letání .. (chudák !) 
Na letišti jsme si stihly dát ranní kafé a nějakou menší snídani ve Starbucks a pak následovaly čtyři a půl hodiny v letadle. Janette se opravdu bála letání a ty turbulence, které jsme měli při vzletu opravdu špatně nesla.. (dokonce jí chudince tekly slzy :( ) 
Při príletu na Malagu jsme si šly vyzvednou auta, které jsme si pronajaly. Jelikož se nikdo zrovna neměl k řízení tak jsem jedno auto řídila já a druhé Angelica (od které jsme měly pronajatý baráček v Torrox - Malaga. Ona to tam všechno zná takže řídit musela :D )
Příjezd na místo byl super. Všechny baráčky okolo bylo takové zajímavé. Vypadalo to docela jako z nějakého filmu. Baráčky byly do ulice kde se sobě dvě auta teda velice tězko vyhnuly a kde staré místní babičky prodávaly vlastní ovoce a zeleninu na ulici ! ( to bylo super, protože jsme denně měly nejlepší avokáda na světě a čerstvě vymačkané pomerančové džusy ♥ )


Těch pár dní probíhalo asi takhle.: Ráno jsme se střídaly na skupinky, kdo chystá snídani a kdo půjde na procházku do okolí. Po návratu určité skupinky z procházky jsme se všichni sešly na terase a jedly samé dobroty ke snídani. Jednoho dne nám došel chleba a docela jsme zmatkovaly (zrovna jsem byla ve skupince, která měla na starosti chystání snídaně) Naštěstí Angelica nám řekla, že kolem půl 10 jezdí ulicemi auto, které prodává čerstvé pečivo ! Auto se teda rozdhodně nedalo přeslechnout, protože troubilo už asi 500metrů předem a nakonec nám zastavilo přesně u baráku a chlápek, který pečivo prodával křičel přes celou ulici, že přijel s jídlem :D 
No, po snídani jsme se vydaly všichni na pláž, kde jsem se (velice nečekaně) hned spálila a tak jsem další dny ležela více ve stínu než na slunci :D Jelikož na baráku nebyla wifi, tak jsem já a Angelica (druhá nejmladší učitelka hned po mě :D ) hledaly wifi v každém druhém baru či restauraci :D... španělé byli opravdu milí a vždycky nám wifi ochotně dali !  (ještě aby ne když jsme vždcky denně u to restaurace platili cca 4eura za lehátka :D ) 
Obědy a večeře nám platila školka (naše ředitelka). Jídlo musím uznat, že jsem lepší neměla ♥ já jsem nikdy moc nebyla na ryby a různé takové věci.. a už to,že po přestěhování se do Švédska jsem začala jíst krevety, lososy, tuňáky a bílé ryby byl u mě docela pokrok (i sushi jsem se tady naučila jíst :D které ted miluju !! ) no, ale ve Španělsku jsme jedly ještě větší mňamky - nic není lepšího než smažené chobotnice nebo mušle s česnekovou pomazánkou (byla to prý omáčka ale chutnalo to jako každá česká česneková pomazanka :D ! ) 

Před každou večeří (až se nás 9 učitelek vystřídalo v koupelně :D ) jsme si většinou sedly na verandu s vínkem - a v plánu bylo plánování a vylepšování školního systému ... nooooo upřímně jsme plánovaly jen první den a to asi 10minut a další dny jsme jen kecaly o blbostech a dělaly si srandu ze všeho, co se ve školce stává :) 
Poté následovala procházka do nějaké pěkné restaurace v okolí, zkouška všeho nejlepšího jídla na světě a tak dále. První dvě noci pro mě nebyly nic moc, jelikož já mám nejradši spánek na břiše a to jsem měla docela spálené :D Musím taky říct, že momentálně se mi loupe celé tělo !! dokonce i na nártech a v záhybu loktů jsem byla spálená :D 
Taky jsme jeden den vyrazily do takového shopping centra, kde jsme se všechny učitelky rozletěly jak mouchy, protože chápete ono to všehcno na švédské poměry bylo hrozně levné :D a tak jsem si sama přivezla chloé parfém (který prej pro A. voní jako česko :D což nechápu ale dobře..) taky letní botky na platformě a bilé šatky ze zary :) 
Musím uznat, že to uteklo jako voda a bylo to docela fajn odreagování od děcek a taky fajn poznání svých kolegyní jinak než pracovně :) Janette obrečela let i zpátky ale všechny jsme přiletěly v pořádku domů. Na Arlandě nás čekal taxi a taky skok ze 30°C na 13°C a déšť :D 

1. utrhla jsem si pomeranč a citron  2.zajímavé kaktusy !! 3.maso v 'tescu' 4. posezerní na verandě 


No a teď zase zpátky k realitě, do práce a k hokeji, který jsme koukali se Zuzkou ve čtvrtek u mě doma a fandily jsme ze všech sil !! a dneska jsem též fandila ze všech sil s A. u mě doma, ale bohužel jsme se ke zlatu nedostali. Tak snad alespoň budu fandit zítra a doufat v bronz :) zatim ahoj !





1 komentář:

  1. Jé Leni to je skvělý článek! Koukám, že se máš v té školce víc než báječně:) To je super..moře by mi teď taky bodlo, hlavně teda ty mořské potvory ty já fakt můžu<3..A jinak jsem teda koukala jak puk, že už máš ve Švédsku 2 roky přítele, to je hustý!!:D Tak hlavně ať těch let je co nejvíce:))

    OdpovědětVymazat