9. 4. 2015

Zpátky ve Stockholmu

Ahoj ! tak jsem zpátky ve Stockholmu, ale musím si na ten můj včerejší den postěžovat !!! Už od rána, když jsem zjistila že jsem zapomněla sluchátka na telefon (které jsem si mimochodem koupila minulý týden !!!) u ségry a bohužel jsem neměla čas na to si je vyzvednout :/ Ještě že mám tak hodnou ségru a pošle mi je :D ♥
Kufr, který jsem předpokládala, že nebude mít tolik kilo (jelikož jsem si sebou nevezla moc věcí) měl nakonec skoro 30kg a tak jsem musela přeskládávat věci a taky nechat jeden půllitr fernetu doma :( takže vidíte, že ten můj den nepokračoval moc hezky...
Cesta na letiště byla v pohodě, taťka mě vezl autem :) a všechno už vypadalo, že bude fajn. Kufr mi prošel nakonec se 22,4kg (jéééj :D ) druhý měl 12,2 ale to jsem ukecal ana to že mám tam počítač :D haha! taky jsem ani nepípala při prohlídce.. No a pak se to stalo.. Všechny moje věci atd v pohodě až na malý kufřík který měl v sobě 750g Nutellu, kterou jsem dostala od mamky. Tak tyjo, odkdy je Nutella tekutina?? ta rakušanka byla prostě kráva a ten debil rakušan se mi ještě smál 'hahaha nutella je tekutina nad 100ml' tak ty vole......... neřeknu kdyby se ta nutella roztékala kdemožně, ale byla nová neotevřená !! tak jsem mu jen hnusně řekla 'aha takže takhle si vy vyděláváte na nové nutelly...' a on asi na můj hněv mi začal prohrabavat i kabelku (nevim asi abych tam neměla ještě dalších 5 nutell :D ) a dokonce mi projížděl počítač nějakým 'rentgentem' ... 
Letadlo mělo půl hodiny zpoždění a moje jediná radost byla, že mě na letišti čekala moje Terezka ♥ :D Večer jsem byla tak unavená, že jsem vybalila jen nejdůležitější věci a zbytek nechala na dnešek.
Ráno jsem šla už na 8 do práce, ale bylo to fajn, protože je venku krásně a teplo :) teď už si peru věci, udělám si večeři a budu relaxovat :D Zatím ahoj !








1 komentář:

  1. Skvělé fotky, ten výhled :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat