7. 4. 2015

Velikonoce

Ahoj !! jelikož hodně členů rodiny nevědělo, že na Velikonoce přijedu domů, nemohla jsem vlastně napsat o tom dřív ani zmínku :D
Ve čtvtek po školce, jsem se za pomocí Terky (dííky moc !) vydala na letiště a později večer jsem už byla v Břeclavi :) :D 
V pátek jsme s mamkou jely do Brna.. víte co mi dalo práce najít super úzké rifle, se kterýma bych byla spokojená :D nakonec se to díkybohu povedlo. Prošly jsme Olympii, daly si kafe, zajely jsme i do IKEA a pak na oběd za taťkou.
Večer jsme se ségrou, Vejťou a Vojtou šli ještě na MEX a my se ségrou jsme pak měly sleepover :D ségra má novýho cute králíčka na mazlení, ale teda je to taková potvora !! 
 No já na velikonoce moc nejsem, takže mě minulo barvení vajec i nějaké 'vyšlahání' (pokud nepočítám taťku, Martina a strýce) Místo dopoledne stráveného doma, jsem se vydala s dědou na Nové Mlýny ♥ tam jezdím pokaždé a tak jsem si to přece nemohla nechat ujít.
Dneska už musím dokoupit poslední věci, rozloučit se, jít na oběd s Víťou a počkám ještě na ségru, která musí být ve škole nooo :( :D  a zítra kolem oběda už letíím zpátky do Stockholmu. Kde mě zase bude čekat ta moje Terka :) .. ta měla v sobotu 20tiny a tak to samozřejmě musíme pořádně oslavit :)) 

Taky si už chci konečně pořídit nový iPhone 6, tak snad budu víc psát na blog a přidávat více . snad lepších. fotek :D Tak ahoj zatím ozvu se až ve Stockholmu :)




1 komentář:

  1. Super článek, škoda, že jich nepřidáváš více. :(

    OdpovědětVymazat