12. 4. 2015

Terezky narozeniny

Dobré ráno všem !! Jak jsem se zmiňovala, čtvrtek a pátek už jsem pracovala. Ve školce nastal malinký problém, když jsme s kolegyní chystaly oběd - děti si tam začali ukazovat svoje .... no víte co ... My jsme si toho bohužel nevšimly a jelikož se děcka smáli celou dobu ani jsme nepřemýšlely nad tím, že by se něco stalo .. 
No jedna holčička to však povykládala doma a maminka hned obvolala naši ředitelku, jak se to mohlo stát... a vysvětlete takové mamince, že 5-ti leté děcka jsou tak zvědavé, že takové věci prostě za nepřítomnosti dospělých dělají.. No a tak to musíme teď řešit se ostatníma rodičema, kteří to zase naopak chápou a vědu z toho nedělají .. ale tak to prostě chodí :D 
To mi ten týden teda pěkně dopadl no :D Jinak to bylo docela fajn :) všichni už dostali svoje dárky z Česka a byli moc rádi :D haha (kromě Lillie, tu uvidím až zítra :)


no a teď teda něco k naší malé oslavě :)) Terka měla narozeniny minulou sobotu, když jsem byla v Česku a tak jsme to přece musely oslavit tenhle týden !! něco jsem jí přivezla z Česka a něco jsme s Kájou pořídili napůl tady ve městě. Terka má ráda ty KUSMI čaje, tak jsem je v pátek po práci jela hledat do města.. když jsem je nikde nemohla najít a pak jsem zjistila, že mají prodejnu přímo v Lidingö :/ to jsem radost teda neměla !! ale nakonec v jedné malé prodejně v MOOD gallerian bylo posledních 5 čajíků :D uf !
Všechno jsem jí dala do krabičky, na kterou jsme spolu koukaly v NK ! škoda že nemám fotku, protože ta byla fakt roztomilá :D 


No v sobotu jsme s Kájou domluvily, že tu oslavu uděláme u ní, protože rodina jí odletěla do Malmö, takže se to docela hodilo. Udělaly jsme pro Terku oreo cheesecake a upekly lasagně k večeři ( já víím, že to má Terka ráda :D ) no a u toho všeho jsme popíjely vínečko z Mutěnic, co jsem dostala a bylo moc dobré :) a tančily a zpívaly :D takže v závěru to byl moc fajn večer. Kájíček nám pak usnula na sedačce (a to chtěla jít ještě do města tančit :D ehm..) no a tak jsme s Terkou vydaly zpátky domů :) 

Dneska toho v plánu moc nemám, asi to vidím na výměnu manželek :D já jsem si to našla na internetu a teď se u toho dost nasměju :D Tak vám přeji pěkný zbytek víkendu, brzy se zase ozvu ! ahoj :) 





1 komentář:

  1. Rodiče jsou děsně útlocitní, nechápu proč. Dělali to taky, tomu se prostě nedá zabránit, děcko je zvědavé. Nezávidím ti tuhle situaci, štěstí, že ostatní byli chápavější :D

    OdpovědětVymazat