25. 4. 2015

jaro ve Stockholmu

Ahooj !! tak nám do Stockholmu přišlo krásné jaro :) pořád je teplo, svítí slunce ... no teda až na dnešek :D zrovna o víkendu se muselo zatáhnout :/  ale už jsem vytáhla balerínky a uklidila všechny zimní věci daleko do skříně :)

S jarem taky přichází pár novinek.. velký úspěch pro mě - kdy už je to týden co vůbec nejím cukr :D wohooo ! já vím, není to moc, ale někde se musí začít :D 
jako druhou novinku bych vám chtěla představit mého nového parťáka - nový telefon :D 
musím uznat že mi bude asi trvat než si zvyknu že je dvakrát tak velikej jak muj starý telefon :( :D

no další novinka nebo teda staronová novinka je, že za dva týdny odletám do Španělska na Malagu. Naše ředitelka všem učitelkám zaplatila dovču s nějakým tím plánováním .. takže 'pracovní' dovolená u moře zadarmo :D jediná věc co mě na tom štve, že propásnu dva super koncerty v Gröna Lund :( :D

Taky nám vykvetly stromy na Kungrsträdgården :) KONEČNĚ .. vypadá to tam krásně, ale musím si tam ještě zajít až bude svítit slunce :)

tak to bude prozatím všechno z novinek :) ve Stockholmu je dneska kulturnatt (kde máte některá muzea zadarmo) tak se tam chystáme :) zatím ahoj, brzy se zase ozvu :) 



Žádné komentáře:

Okomentovat