24. 3. 2015

Hello there !


Ahojte všichni !! tak zase po delší době. Víte, jak jsem psala, že je tu krásně jaro a tak... no tak si představste, že ve čtvrtek máte 15°C, krásné slunce.. v pátek prší :/ a v sobotu se probudíte a všude je sníh :( oh nej ! No každopádně to vydrželo pár hodin a dneska jsme se zase vrátili ke krásnému jarnímu počasí .. 
Mimochodem to mi taky připomíná, že kvůli tomu dešti jsme neviděli zatmění slunce :( ale tak to nevadí :D 
O víkendu jsme s holkama začaly trošku dříve s takovou 'oslavou' no spíš smuteční oslavou :D .. Terky přítel odletěl zpátky do Německa a tak jsme to zapíjely.. Večer jsme se vydaly do města a taky najít telefon Káji krerá ho ztratila den předtím ... no a v neděli jen odpočinek :D 
Taky jsem konečně začala zpátky cvičit ! takže pro zatím jsem na sebe pyšná, ale nechci si představit co sním příští týden ... ale o tom vám napíšu raději až příště :)
Jooo a ještě jsem zapomněla zmínit, že mám konečně domluvený melír na pátek !! wohoo už se těším, hned vám dám vědět, jak to nakonec celé dopadlo :D 

moje krásky Amelie a Meja, které zrovna pekly dortíky :D
 a tady jediná fotka co existuje, na které držím pivo :D haha (nakonec nebylo špatné!!)

Žádné komentáře:

Okomentovat