1. 2. 2015

Super tired 

Ahoj ! :) tenhle týden je za mnou a byl uplně celý pracovní .. od pondelí do neděle :/ Už dlouho jsem nezažila tak unavující týden. Ve školce bylo několik učitelek nemocných a tak my ten zbytek jsme toho musely stíhat třikrát tolik .. K tomu jsem sama docela nachcípaná, takže musím uznat že tenhle týden byl opravdu jeden z nejhorších. V sobotu jsem musela hlídat u Alissy, kde jsem i přespala, protože se vrátili pozdě v noci. 
Dneska mě přišla díkybohu vystřídat Siiri (jejich stará aupair) a tak jsem mohla strávit super den s Terkou ! zajely jsme do města, na sushi a na cheesecake :D ♥ 
Zítra mě čeká dlouhý den, protože máme večer poradu :/ vůůůbec se mi nechce při představě, že tam budu sedět až do 20.00 :/ no a tyjo v úterý mě konečně čeká posilovna. Už to fakt potřebuju po vánocích a celém lednu .. 
Jooo a taky se těším na víkend, konečně se uvidím s A., pujdu na hokej a budu mít klid a pořádně se po dvou týdnech vyspím (ale to je ještě daleko :( :D )

nejlepší jídlo na světě ♥
 se ségrou v Brně :) 


2 komentáře: