22. 2. 2015

Dva roky

Věřili byste tomu jak to utíka? už jsou to dva roky co jsme s A. spolu :) tak dlouho jsem to vydržela :D Tímpádem jsme minulý víkend strávili spolu. Zašli jsme na jídlo do restaurace, na skleničku vína a koukali na serialy. Nic zvláštního :)
No vlastně.. chytla jsem tu největší rýmu na světě :/ nemohla jsem spat atd, ale konečně je to za mnou a budu doufat, že se to už nevrátí :D
V pondělí ke mě přijela Kája, která musela odstěhovat od svojí rodiny, protože si prostě nesedli.. Teď už si našla novou. Pořád bude v Lidingö, takže budeme  moc chodit na kafíčka :D
V pátek jsme byly tančit ve městě - po hodně dlouhé době :)
V sobotu jsem spala hrozně dlouho ♥ a večer dávali Harryho Pottera v televizi !! no tak kdo by se nekoukal :D
Dneska asi pujdu někam do města s Kájou na kafe nebo něco :) Jinak ve školce jsme to teď měli docela zajímavé. Pekli jsme semle, protože byl 'semla dag' (upekli jsme přes 100 s různýma náplněma). Ve čtvrtek jsem taky byla na kurzu 'autismus u dětí' což bylo uplně super a zajívamé! (a taky si to mužu napsat do životopisu což je ještě víc super)
No a to je pro zatím vše:) zase se brzy ozvu, zatím ahoj !



Žádné komentáře:

Okomentovat