24. 1. 2015

Winter time in Stockholm 

Ahoj, tak ve Stockholmu začala zima.. nebo teda začalo sněžit ! Tolik sněhu jsem snad ještě neviděla, ani minulý rok v Åre nebylo tolik pravého sněhu. Ve školce si to děcka užívají (my učitelky už to tak slavně nevidíme) dokonce jsme postavili sněhuláka stejně vysokého jako já (a jelikoz celou noc zase sněželo, tak z něj trčela pouze mrkev :D )
Jinak Alissa, PO a děcka jsou zpátky a tím pro mě přišlo stěhování. Sice jsem mohla zůstat, ale pravděpodobně je to pro nás všechny lepší. Mně to teda vyhovuje dost, když po celém dni konečně přijdu domů a nekřičí mi tu žádné děcka, udělám si čaj a můžu si relaxovat jak chci. Každopádně jsem se s něma domluvila na občasné výpomoci.
Mě teď čeká nějaká ta návštěva IKEA a dokoupení posledních blbostí.Jinak se tady asi nic nezměnilo. 
Včera jsem byla se Zuzkou v baru, kde jsme potkaly nějaké týpky z Ameriky a místo toho jak jsem plánovala vrátit se domů brzy, tak jsem přišla ve 2 ráno :D Dneska už pojedu za A. a budem jen koukat na filmy a nic nedělat :D ♥




8 komentářů:

  1. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.
    I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to have backlinks to this high PR blogs.



    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.

    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as backlinks
    to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Here is my web site ... Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko, užívej švédského života a brzy se nám zas ozvi! :)

    OdpovědětVymazat
  3. U nás dnes taky šíleně napadlo. :D A jsem zrovna u našich, jsem zvědavá, jak pojedem zpátky domů. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tu též něco posněžilo, ale dohromady z toho bylo velké prd :-D lepší když mrzne a je sníh, než mrznout a mít hnusné nezasněžené chodníky :-D Užívej, ono brzy spát můžeš jít kdykoliv jindy :) a to jídlo dole je co prosíím? vypadá to nejlíp na světě :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jídlo je ovesná kaše s brusinkama :)

      Vymazat
  5. U vás krásný sníh, u nás břečka..Achjo, achjo :D

    OdpovědětVymazat
  6. ty pracuješ jako učitelka ve školce? :-)

    OdpovědětVymazat