4. 1. 2015

Hello 2015 ! 


Ahoj v roce 2015 ! Já vím, já vím .. trvalo mi to hrozně moc dlouho než jsem se zase rozhodla napsat nějaký ten článek :D Když mě už to ani moc nebaví, navíc nemám moc času..
Každopádně bych začala asi přáním do nového roku :) doufám, že bude lepší než ten uplynulý !
Ve Stockholmu máme krásnou výzdobu ♥

Od mého posledního článku se toho vlastně ani moc nezměnilo. Většinou jsme šla do práce a po práci mě čekala ještě další extra práce :D ten poslední týden jsem neměla ani jeden den volný, neboť jsem pracovala od rána do večera, tak jsem byla ráda že jsem našla čas na nákupy dárku a balení kufru.
Víkendy jsem většinou trávila s Amadeusem a nebo s Terkou :)


S touhle kráskou se mazlím, když hlídám sousedům :D 

22. 12 jsem letěla do Česka, taky jsem byla pěkně naštvaná protože tyjo jsme měli ještě ten den otevřenou školku, takže jsem musela do práce. Měli jsme jenom 4 děcka takže o to mě to naštvalo víc, když jsem věděla, že jsem mohla letět o tři dny dříve :(
Naštěstí mě pustili dříve a měla jsem ještě čas na dokoupení posledních blbostí co jsem potřebovala. Letadlo mělo asi hodinu zpoždění, ale seděla jsem vedle holky z Brna co studuje v Uppsala takže jsme celé dvě hodiny prokecaly a rychle to utíkalo :D Na letišti mě čekal táta a mohli jsme vyjet domů, kam jsme se dostali asi v 1 ráno, takže mi věřte že vstávání na druhý den do Brna nebylo příjemné :D 
S mamkou jsme jeli do Olympie na moje vánoční nákupy. Nakoupila jsem si docela dobře abych řekla pravdu a za odměnu jsem mamku vzala na sushi ♥

Poté jsme šli na kafe se známýma z Holandska a potom mě čekala návštěva u ségry doma :))

No a potom byl konečně štědrý den, který byl super a pak taky následovaly všechny návštěvy okolo. Člověk si říká, tyjo mám celý týden to budu stíhat hezky všechno ..ale není to pravda :D Každopádně jsem byla ráda, že všechny uvidím po skoro půl roce :) 


Ale abych nekecla taky jsem měla čas na ostatní věci. Prošla jsem si Brno, venku s kámošema, taky jsem po půl roce viděla malého Tomáška od Lucky, Terezku atd atd..


No a po týdnu v Břeclavi mě čekal let zpátky do Stockholmu společně se ségrou, která tady zůstala na 5 dní. 
Silvestra s náma trávil i Amadeus a jeho kamarád Jacob, zůstali jsme chvíli ve městě a pak jeli do Lidingö. No a jak na nový rok tak po celý rok jsme s Amadeusem šli spát v půl 8 ráno ... noo a na druhý den jsme se nedělali vůbec nic :D
Za to v pátek jsme prošly obchodní centrum, město a nakonec jsme jely ještě do města na párty večer :D V sobotu jsme půlku dne prospaly a pak jsme jely za Zuzkou do města a nakonec jsme koukaly na televizi a jedly všechny nezdravé věci, co si dokážete jen představit :D 
Taky mi můžete věřit, že se mi nechtělo ráno dneska vstávat, ale vezla jsem ségru na letiště a když si tak představím jak to bude trvat dlouho než se ona dostane domů tak to chudák.. 


Za chvíli se vydám zase do města za Terkou, které dneska odletěl její přítel zpátky domů a potom si udělám taky nějaký odpočinkový den u televize. I když teda. Práce mi začíná až ve středu, takže mám dost času na odpočívání :D  A taky snad chytnu mamku na skype :) tak se zatím mějte, hodně štěstí při čtení všeho a já budu doufat, že si zase někdy udělám čas na napsaní něčeho na blog :) ahoj !







3 komentáře:

  1. Jsem ráda, že jsi přidala zase nějaký článek. Každý den tvůj blog navštěvuju v naději, že se tu nějaký objeví.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že jsi přidala zase nějaký článek. Každý den tvůj blog navštěvuju v naději, že se tu nějaký objeví.

    OdpovědětVymazat
  3. To sushi ♥ ty tvé bílé šaty ♥ ty jsou nádherné, krásně ti padnou! Jinak t přeji teda vše do nového ročku ;-)

    OdpovědětVymazat