6. 10. 2014

Week 40 - october

Ahoj ! tenhle týden byl dost chaotický. Terka měla už nějakou dobu problemy s rodinou .. nebo spíš teda oni nebyli schopní se postarat o své děcka. Pracovala denně od rána do večera plus přes víkendy byla s děckama sama doma a to si představte, která matka by nechtěla být se dcerami (3roky a 10měsíců) po tom co je nevidí 4 dny v kuse? a ještě si pak stěžuje že je úúúplně unavená z toho že zrovna přiletěla z Itálie .. hmm ? 
No a tak ve čtvrtek jsem ji vyzvedla a byla u mě přes víkend. V pátek odpoledne totiž tady v Lidingö šla potkat svojí novou rodinu, kam se v neděli k večeru přestěhovala.
Jinak jsme si to užily spolu ! v pátek jsme jely do města do baru za klukama, v sobotu jsme jely do města na kanelbulledag (a ani jsme si zadnou nedali protože nevypadali vubec dobře :D ) pak jsme koukaly na televizi a tak ! :)
No a v neděli jsme vyzvedli Amadeuse a jeli jsme nakupovat. Potom jsme Terku zavezli do nové rodiny a my s A. jsme koukali ne televizi, udělali (já jsem udělala... ) jsme večeři a zašli jsme na relax do sauny :D 
Dneska jsem byla v práci - je to sranda že teď Terku budu potkávat ve školce, když půjde vyzvednout Pauline :D Momentálně koukám na televizi a čekám až mamka půjde na skype :D tak se zase brzy ozvu, zatím ahoj :)


jakou krásnou fotku jsem dostala od Alissy ♥ můj Alfred čeká na halloween :) 



1 komentář:

  1. hezký =) no,taky bych jela dělat au pair ale mám strach :D přesně z tohohle třeba

    OdpovědětVymazat