7. 9. 2014

Weekend

člověk se tak těší na víkend a ono to tak rychle uteče !! .. v pátek jsem jela večer vyzvednou A. do města a jeli jsme do Lidingö, zašli jsme do sauny, koukali na film u kterého jsem usnula ale viděla jsem konec a to se taky počítá ! V sobotu jsme jeli do města na thai oběd který byl moc dobrý !! uplně miluju thaiské, čínské, indické atd jídla ♥ pak tam za mnou přijela Zuzka a tak jsme jely ke mě - pít bílé víno a probírat kluky (jak by řekl Amadeus :D) no a později se stavili i Amadeus se Sebastianem no a to by jeden neřekl jakou všichni tři budou mít radost ze skákání na trampolíně :D no a tak jako vždy jsme se do postele dostali asi ve 4 ráno (já se Zuzkou protože ti dva ještě koukali na nějaký super úžasný švédsky film
Teď jsem konečně sama :) sedím na balkoně a uzivam si toho klidu a dne volna. Zítra mě opět čeká práce a práce,ale tak ono to není tak hrozné :D  Alissa mi píše, že se na mě malá Astrid pořád ptá :( a tak se těším až za něma poletím na návštěvu ! přece jen kdy budu mít ještě tu možnost podívat se do Bostonu? 

2 komentáře:

  1. Moc ti to na te fotce sluší :) já přímo asijskou kuchyni nenavidím, vždy se bojím, co v tom jídle můžu najít. Všichni pořád chodí na nudle a rýží a nevím co všechno, ale mě to nikdy nějak nebralo. Třeba tmu jednou příjdu na chut :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na druhou stranu se nenudíš :) je fajn, že prostě furt něco děláš :)

    OdpovědětVymazat