21. 9. 2014

Week 38

Ahoj !! další týden je u konce a já jsem konečně po dvou letech ve švédsku a jednom roku ve Stockholmu jela do Gröna Lund ! (zábavní park ve Sthlm
Přes týden to bylo jako obvykle, jenom teď ve školce řešíme, kdy a jak dostanu volno abych mohla do Bostonu. Doufám, že to nějak vyjde, protože já jsem hrozně nadšená že pojedu ! tak na mě myslete at mi to volno dají.
V  pátek večer přijela Terka, já jsem upekla apple pie a tak jsme si vykládaly, koukaly na českou výměnu manželek (to by člověk neřekl jak to dokáže pobavit :DD ) no a najednou mi volá A. že se s Bassem staví :-O no upřímně bych radši šla spát, ale tak nakonec přijeli.
V sobotu kolem 1 jsme vyjely do města s tím že pojedeme do gröna lund. Nakonec jsme hledali parkování asi hodinu a půl a museli jsme zaparkovat v té nejdražší garáži v gallerian co existuje (70sek za hodinu :/ )no ale potom už to bylo fajn a my mohli s radostí do Gröna !
bylo to fakt super ! já a Terka jsme ječely jak o život a vždycky na nás všichni koukali jakože jestli je to tak hrozné :D ono to byla ale super sranda !! :D poučení pro příště je - vyjet v 10 ráno, bez auta a spát večer před tím !!
Poté byl plán jít na bowling, ale všichni jsme byli tak unavení, že se stejně nikomu nechtělo a mě by nikdo nikam nedostal protože po sprše jsem usnula tak rychle jak nikdy předtím. Bohužel Terka musí dneska pracovat a tak jsme vstávali v 8 ráno. Každopádně já už mám za sebou celý úklid baráku a tak jsem na sebe docela dost pyšná ! :D teď už mě čeká relaxování u televize, skype a pravděpodobně sauna no a pak půjdu spát brzy :)



 

2 komentáře:

  1. Vypadá to tam skvěle. Já se mžu těšit aspoň k nám na pouť. :))

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to luxusně, skoro jako zábavní parky v USA:)

    OdpovědětVymazat