14. 9. 2014

Week 37

Ahoj ! mám za sebou další pracovní týden a válecí se víkend :D Musím uznat že docela mi všechno rychle utíká. Každý den ve školce vypadá docela stejně a tak stejně vypadají i moje dny po práci :D Občas někam jedu nebo si udělám nějakou radost třeba v podání sushi jako v tomhle týdnu :) 
Ve středu jsem jela s Amadeusem do Solna centrum (zjistila jsem že ve Stockholmu je new yorker :D ! ) a koupila jsem si svůj vysněný tangle teezer :)) taky jsem si objednala eos balzám na který se hrozně těším :) 
V pátek jsem po prvé za svůj život sekala trávu a musím uznat že je to docela sranda :D - dobře taky musím uznat že PO to umí posekat líp, ale příště to budu mít na jedničku :D
K večeru jsem volala s tátou na skypu a přitom mě Amadeus otravoval ať jedu do města, ale představte si že po celém dni v práci s děckama ještě jedete někam do baru .. no celá žhavá:D nakonec jsem byla tak hodná že jsem ho vyzvedla a byli jsme v Lidingö. Tady jsme zůstali celý víkend. V sobotu jsem ho přemlouvala ať jedeme na kolotoče do zábavního parku, ale nevyšlo mi to no, tak pojedu příští víkend s Terkou !! :D my s Amadeusem jsme si nakonec koupili pizzu, godis a koukali jsme na filmy cely večer :) 
Dneska jsem se vzbudili v jednu odpoledne, Amadeus udělal snídani (i v sobotu mi dělal ^^ ) chvilku jsme byli ještě u nás a pak jsem ho odvezla domů a jela jsem do Täby centrum za Terkou. Ta si nechala vytrhat a nabarvit obočí - poprvé co jsem kdy viděla jak trhají obočí nití :O a chudinu to muselo hrozně bolet ! a prošly jsme pár drogerek. Pak jsme se ještě vydaly do města na kafe.
No a teď už jsem v posteli, volala jsem s mámou a pravděpodobně půjdu brzo spát, ať jsem zítra do školky ready ! no a po školce mě čeká nějaký workout a pak se snad staví Terka :)
Doufám, že jste měli fajn týden jako já a brzy se zase ozvu :)


1 komentář: