19. 8. 2014

Tuesday

Ahoj po hodně dlouhé době. Hodně se toho událo a věřte mi že blog bylo to poslední na co jsem tak myslela :D Každopádně teď už můžu vsvětlit celou moji situaci.

Rodina se už samozřejmě je zpátky a vlastně příští týden už odlétají do Bostonu. Astrid je na mě uplně fixovaná a všechno pro ni můžu dělat jen já (roztomilouš ^^) Alfred měl o víkendu oslavu narozenin a tak jsme s Alissou pekly všemožné blbosti pro děcka.
Taky mi konečně přiletěla Terka :) no a čas jsem trávila i s Amadeusem, který má v neděli narozeniny a jediný dárek který jsem pro něj měla vymyšlěný (krásnou košili co mu ladí k očím :D ) si koupil sám, takže teď musím vymyslet něco nového .. :/ 

No a abych nezapomněla se zmínit s tím nejdůležitějším. V hostelu už nedělám. Vlastně jsem tam dělala uplnou chvilinku. Mám novou práci a to jako učitelka v mateřské školce :)  musím uznat, že z toho mam vazne radost protože je tam lepší pracovní doba, jsem pořád mezi lidma, s děckama je sranda, všichni mě tam už znají (je to školka od Astrid a Alfreda) víkendy jsou volné, svátky jsou volné i prádzniny, takže se nemusím bát že bych nemohla přiletět na Vánoce (což jsou moje nejoblíbenější svátky a ty si nedokážu předsatvit jinak než u popelky a princezny ze mlejna, v Břeclavi s cukrovím od mamky :D

Teď se rychle musím nachystat a zajet do banky no a potom jdu do práce. Teď je to docela záhul, ráno chystám děcka, jedeme do školky, jsem tam celý den takže je rovnou beru domů a čekám na PO než se vrátí no a pak můžu jít rovnou spát jak jsem unavená :D ale nestěžuju si, ono je to celkem sranda!!


3 komentáře:

  1. Tak to máš skvělou práci :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten dort se vám povedl, je fajnýý. A učitelku ve školce jsem si vždy přála vyzkoušet, to musí být docela sranda s těma děckama :D

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, to je super práce, gratuluju! Máš střední pedagogickou nebo jak se ti to povedlo sehnat? :-)

    OdpovědětVymazat