24. 8. 2014

Happy b-day !

Všechno nejlepší mému blonďatému A. který má dneska narozeniny :)) já jsem mu dneska popřála už tak tisíckrát, ale ten jejich švédský zvyk se mi teda moc nelíbí - jeho mamka nás vzbudila už v 10 ráno s tím že mu šla zazpívat k narozeninám - a to tak dělají všichni (v Lidingö jsme dokonce chodili zpívat v 7 ráno :D ) Já jsem nakonec dárek vybrala, krásnou košili or Ralpha, jenom jsem neodhadla velikost takze ji musíme jít vyměnit no :/ 

jinak teď hodně pracuju, protože se Alissa s PO chystají do toho Bostonu. V pátek jsme měli goodbye party, tak jsme s Alissou pekly a vařily a chystaly atd atd.. no a když jsem dala děcka spát tak jsem byla ráda, že jdu taky do postele :D v sobotu ráno jsem pomáhala s vyklízením garáže a odpoledne jsem jela do města koupit dárek pro A. a za Zuzkou na véču která nám uvařila super dobré lasagne :) nakonec jsme hráli s jejím přítelem a jeho kamarádem Tomem pantomimu a to byla sranda :)
Potom jsem jela k Amadeusovi, kde jsme koukali na filmy do rána jako vždy, takže jsem dneska energie taky moc nepobrala. Navíc na mě asi něco leze, bolí mě dost hlava a tak jen čekám až půjdu spát :D
Zítra pomůžu POvi s balením (víte jak jsou na tom chlapi když jde o balení kufrů :D ) v úterý bude balit Alissa a ve středu na poledne je zavezu na Arlandu a zase bude v celém baráku ticho ... :/ no a pak přijede A. na saunu, tak alespoň něco ! :D



3 komentáře:

  1. Z článků jde poznat, že ti Švédsko jen a jen prospívá! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak teď si mi zase ty na oplátku udělala tvým komentářem obrovskou radost! Si hrozně milá! :-)

      Vymazat