30. 8. 2014

goodbye august ! 

Ahoj ! tak moje rodina je od středy pryč. Zavezla jsem je na letiště, cestou zpátky jsem se stavila za Terkou na kafé a pak jsem odpočívala doma. Je to docela zvláštní že je ten barák zase tak tichý .. žádný křik děcek, žádné dupání, pískání policejních autíček a podobně :D
Ve čtvrtek mi začínal první pracovní den ve školce, docela mi to tam rychle utíká a je to tam fajn :) po práci jsem jela za Amadeusem do města vyměnit tu jeho košili :) prošli jsme městem, dali si kafe a nekonec jsme jeli na večeři do Lidingö a A. pak spal u mě. Bohužel hned v pátek jsem musela na 8 do školky, takže to ranní vstávání nebyla žádná sranda ! k večeru přijela Terka s tím že si dáme movie night, no upřímně jsem usnula už v půlce sex and the city .. :D nakonec mě ve 3 ráno vzbudily smsky od Alissy (která měla 9 večer?:D ) a tak koukám, že i Terka to zalomila v křesle :D takže jsme se akorát přesunuly do postele, odkud jsme se nevymotaly do 11 dopoledne :D no a znáte to sobota volná, nevíte co dělat, venku nic moc počasí a tak jsme se vydaly do Täby obchodního centra :) 
no když jsem vezla Terku zpátky domů, tak jsem se pozvala k ní na pomáhání se skládáním puzzlí .. no a po několika hodinách to máme hotový !! (puzzle mělo 500ks a přes půlku byla jen čistě modrá obloha - bez mraku, čtvrtka lesů a zbytek domy, střechy atd.. takže super puzzle !! :D
Tak, a teď už ležím v posteli a pustím si asi Rrrr!! film, protože jsme na to s Terkou dneska mysleli a nikdy mě to nenudí :D .. a zítra si udělám nějaký workout day ! už se těšíím :))

 super oběd v Täby centrum


4 komentáře:

  1. Jé, ty pracuješ ve školce? :) To tam jde tak bez pedagogického vzdělání? To by mě možná taky bavilo, ale tu to bohužel jen tak nejde. :/

    OdpovědětVymazat
  2. hele tady to taky nejde.. nebo spíš pokud nemáš pedagog. vzdělání, tak nejsi samozřejmě hlavní učitelka, já spíš jsem taková pomoc :)) hraju si s děckama ale hlavní slovo tam jako učitelka nemám

    OdpovědětVymazat
  3. Film Rrrr! zbožňujem. Nikdy neomrzí a vždy sa na ňom riadne nasmejem aj keď som ho videla asi tisíc krát. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lovely blog!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpovědětVymazat