12. 7. 2014

Zpátky ve Stockholmu 

A jsem zase zpátky ve Švédsku. Moje dovča mi utekla docela rychle, poslední týden ke všemu přiletěl Amadeus a Sebastian, takže jsem neměla čas na nic jinýho. Každopádně děkuju všem, které jsem stihla potkat a ten zbytek stihnu snad příště !:D je hrozný kolik toho vždycky musím stihnout - a t jsem si říkala jak budu relaxovat.. aha ?:D Každopádně jsem přemýšlela, že bych zůstala o dva týdny déle, ale bohužel práce volá a už nemůžu mívat dvouměsíční prázdniny :D 
Od doby co jsem přiletěla (v neděli) je tu nejlepší počasí jaké by snad šlo ! 30°C na sluníčku a tak jsem se dokonce poprvé byla koupat v moři :D (jen malá poznámka pro taťku - bylo malilinko slané ! ) Jeden den jsem byla fotit se Zuzkou, další den fotit s Jerleen, mezitím pracuju a hledám práci no a opaluju se a užívám si dny kdy mám volno - což teda nebude na dlouho :) Každopádně poprvé za svůj život nejsem červená jak rajče ale jdu do hněda (to mi bude A. závidět až se vrátí domů z chaty) ted máme mít dva dny deště a pak zase vedra a sluníčko ♥ tak se těším :D
Já za chvilku jedu do města koupit si hodinky a podívat se na tu krásnou sukni v HM co na ni dělá reklamu Ashley Benson :) no a večer jdem s holkama do baru koukat na fotbal - no a já teda moc fotbal nemusím takže jestli to bude taková nuda jak Holandsko - Argentina tak nevím .. 

 

1 komentář:

  1. Užívej! :))) Na fotce ti to sluší :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat