19. 7. 2014

práce, práce a práce..

Ahoj ! tak se konečně hlásím. No kde začít? .. tak jsem dostala práci :) .. není to práce snů teda, ale někde se prostě musí začít. Navíc není lehké si najít práci - bez praxe ani v Česku, natož tak ve Švédsku. No abych to upřesnila co dělám - recepční na hostelu - jooo já vím nic super, ale lepší než McDonnald's nebo BurgerKing !! :D 
Každopádně moje dny jsou od středy takové - vstanu v půl 7, nachystám se utíkám na bus/metro a na 8 musím být v práci. Vždycky jsem tam o 15min dřív než musím ale tak nevadí ! :D
V práci prakticky sedím koukam do počítače, dělám rezervace, přijímam platby atd.. Takže se to vydržet dá, jen tam takhle od těch 8 sedím až do 7 večer a to mi věřte, že je docela pech .. nikdo tam není protože lidi se dopoledne seberou a jdou do města, vrací se až já odcházím :D sem tam se někdo přijde zeptat na nějaký Stockholmský památky a to je tak všechno. Do dneska jsem tam byla s holkou co mě zaučovala, ale od zítra jedu sama. No takže si sebou vemu knížku protože jinak bych se docela nudila..

Volno mě čeká až čtvrtek pátek a půl soboty a tak si to musím mega moc užít !:D ve čtvrtek má být 30°C takže mě čeká opalovačka. Včera jsem mluvila s A. a ten je prej už opálenej co je na tý chatě !! takže ho musím dohnat než se vrátí !! :D 
Taky jsem se chtěla podívat na děckama do skåne, ale to asi nebudu bohužel stíhat :/ No, tak já se zase brzy ozvu, doma beztak všichni budou zvědaví co je nového ! :))

1. focení u paláce 2. pozujeme u paláce po druhé 3. s Jerleen na lodi na Djurgården 4. focení se Zuzkou

1. dárek od ségry ♥ 2. oběd s Jerleen 3. dortíííky 4. konečně mám hodinky !

2 komentáře:

  1. Tak není si na co stěžovat, pořád lepší, než nějaká fyzická práce. ;) Taky mám práci, kde sedím u počítače a kolikrát jak říkáš taky od rána do večera, i když to mám o to zábavnější tím, že pořád komunikuju s lidma. Ale pořád protě lepší, než někde dřít. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taková práce je fajn :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat