28. 7. 2014

Happy b-day Alfred !

 Dneska má Alfred 4 roky !! :D takže všechno nejlepší k narozeninám :) já jsem mu mohla bohužel jen popřát přes video, které jsem ráno posílala Alissy a za to mi poslali takovou pěknou fotku :)

Za týden budou všichni doma a mě čeká ještě jeden aupair týden - Alissa mě potřebuje a jelikož tady bydlím, tak se nedá říct ne :) dost se na ně těším ! děcka rostou a rostou :)
Víkend byl super ! Jerleen musela hlídat celý víkend děcka a jelikož má tři poprosila mě ať jí pomáhám a tak to bylo fajn :) Hodně jsme se byli koupat, jak na koupališti tak i na pláži (moře je ledové jak nic na světě :D), vzali jsme je do mekáče (to si přáli ze všechno nejvíc ! ) taky jsme byli v kině na jak vycvičit draka 2 a nejdelší čas jsme trávili v hračkárnách :D .. Včera byla neskutečná bouřka, venku se zatáhlo jakoby byl konec světa, hřmělo a pršelo snad půl hodiny. V jednom nákupním centru, kde jsme zrovna byli dokonce blesk udeřil tak že vypadl proud a následně (pravděpodobně) něco spadlo na jedno z oken - ta budova je prosklená a celé to okno prasklo tak, že každý čekal než se to vysype.. 
Jinak jsou tu neskutečené vedra a tak jediné co pomůže je ice latté a bazén :D Taky už mi přijel A. tak se za ním brzo chystám :) 

2 komentáře:

  1. Všetko najlepšie Alfrédovi! Na fotke je rozkošný :)
    More aj bazén ti závidím, u nás sa nedá nikam chodiť, lebo teplo je tak 3-4 hodiny a potom sa ochladí a začne búrka :/ No ty si to užívaj! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, Alfred je roztomilouš! Pozdravuj ho, hihi :D :)
    V Česku jsou také pořád vedra, až je to k nevydržení :/ Upřímně to fakt nemusím, takže každý den trávím tím, že jsem zalezlá doma. Čtu, "noťasuju", koukám na televizi, uklízím apod. Včera a předevčírem jsem, ale vyjímečně vytáhla paty a jeli jsme s rodinou na výlet :)

    OdpovědětVymazat