15. 6. 2014

Sunday


Ahoj ! tak už mi zbývají jen tři pracovní dny a jedu na dovolenou :D ♥ yaaay ! tenhle víkend byl holčičí !:D v pátek jsme s Jerleen vyrazily do města. Sobota byla rozlučková s Elinou - zašly jsme na tu nejlepší večeři ♥ indické jídlo mňam ! a dneska jsem šla na rozlučkové kafe s Jilian a potom do IKEA s Jerleen. Každopádně mám nakoupené všechny možné blbosti domů a taky jsem koupila dárek pro Astrid a Aflreda - magnetickou tabuli. A tak už mám všechno za sebou. 
Zítra vemu děcka do školky a budu doufat, že bude počasí na opalování neboť dneska jsem si 'suprově' vypálila ramínka od šatů a vypadá to fakt krásně.. :D Alissa letí do Åre a vrací se až v úterý takže chudák PO bude potřebovat víc pomoci :D ve středu mě pak bude čekat balení a ve čtvrtek už letím :D můj milovaný A. je s rodiči na chatě a jediné co mě mrzí že propásnu midsommar :( kazdopádně já si to vynahradím doma :D A. by chtěl zase přiletět, tak uvidím jak mu to vyjde :) já už teď půjdu pěkně do postele protože zítra mě čeká předpředposlední pracovní den :)) 

Žádné komentáře:

Okomentovat