9. 6. 2014

Summer in Stockholm

Ahoj zase po pár dnech ! .. asi jste zvědaví jak to dopadlo s mojí letenkou :) tak nakonec mi ji opravdu platila Alissa, ačkoliv teda mi dalo práce přemluvit samu sebe abych se na to zeptala, ale ono 3000 sek je opravdu dost (ca 9000kč) Domů teda jedu ve čtvrtek 19.6 a zůstanu až do 6.7. Tentokrát však nechávám mojí blonďatější polovičku ve Stockholmu, i když teda je strašně smutný že nemůže letět (no ale práce je práce kámo !) tak budem muset zaletět ještě spolu ať má alespoň malou radost :)
O víkendu se toho moc nedělo. Měli jsme naplánovaný grilovaní, ale zrovna začalo pršet - což bylo pěkně trapný protože bylo slunce, 25°C a my jsme museli být na bytě protože prší :D Každopádně když jsme ráno s A. vstávali tak jsem myslela že mě šlak trefí. Samozřejmě jsem mu to pomohla uklidit, protože by to trvalo věčnost než by to udělal on sám :) no a za odměnu jsme šli na snídani/oběd/večeři do čínské restaurace, kde jsem měla snad to nejlepší jídlo vůbec až mi bylo líto, že už jsem ten zbytek nemohla :( :D 
Dneska jsem od rána byla natěšená na opalovačku na zaharadě ale hádejte co se stalo... Ráno super všichni šťastní, děcka poslouchají a tak se chystáme do školky.. Když se konečně loučíme přes plot Astrid z ničeho nic začne zvracet a říkat že jí bolí bříško... hejdå opalování .. tak beru Astrid domů. (jsem si na 1000% jistá že to má z toho jak jí máslo lžičkou a nikdo ji nezastaví ! z toho by se chtělo zvracet snad každýmu ) potom byla uplně zase šťastná a vpohodě ale při vyzvedávání Alfreda mi učitelka hned oznámila, že Astrid musí zůstat zítra doma, protože dneska zvracela.. to mě teda taky moc nepotěšila. Chudák Astrid se doma unudí k smrti, protože máme zítra uklizečku a někdo s ní musí byt doma. Mě zase nevyjde opalování a ve středu má pršet a čtvrtek pátek máme s Alissou naplánovaný uklíd bytu .. ach jo :( no ale už jen pár dní a jedu na dovču :D ♥ musím se doma opálit protože jsem se vsadila s A. že budu víc opálená než on na jeho summerhouse :D


2 komentáře:

  1. Tady na této fotce ti to sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. máš ten severský "chic":), inak maslo lyžičkou, no neviem si to predstaviť:)

    OdpovědětVymazat