2. 6. 2014

Hello June ! 

Tak a je tu červen. První letní měsíc začíná ! :) Mě čeká za dva týdny (cca) dovolená v Česku a a pak už jen práce a škola ve Stockholmu.
Za poslední dny nebylo nic novýho. Dva týdny zpátky tady byla Ola, což bylo super. Ukázala jsem jí Stockholm a to i přes kocovinu a nevyspanost jsem ve 30°C šmatlala městem :D  Minulý týden jsem vypomáhala ve školce u Alfreda, tak doufám, že zase brzy zavolají. Taky přijela mormor (babička z USA), ale ve středu už zase odjíždí ke svojí sestře do Göteborgu. 
Víkend byl jako obvykle s A. a ostatníma kámošema. Konečně jsem měla oběd v T.G.I. Friday a zas tak super jak jsem očekávala to nebylo :D šetření mi tenhle měsíc moc nejde a tak doufám, že mi Alissa s PO zaplatí letenku zpátky (máme to ve smlouvě, ale já se stydím si o to říct, takže mi držte palce, zítra je moje poslední možnost než to zdraží jak nejvíc to jde:D
Tenhle pátek je švédský národní den, takže asi budu mít volno, každopádně plány ještě nemám. Počasí má být zase pěkné ( až teda na zítřek a středu kdy má pršet :/ ) a tak toho musím využít !
no a pak už musím jen naplánovat celý ten trip do Česka. Jediné co mě štve, že propásnu Midsommar, ale tak co už teď nadělám.




2 komentáře:

  1. Pak dej vědět, jak si s letenkou dopadla. Docela mě to zajímá :D :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak kde budeš nakonec pracovat?

    OdpovědětVymazat