23. 5. 2014

Hello friday !

Ahoj! tak je tu konečně pátek ! ve Švédsku se pravděpodobně zbláznilo počasí.. protože poslední co bych v květnu čekala je 28°C ve Stockholmu na stínu :-O 
no a tak se opaluju na lehátku na zahradě a užívám se to letní počasí dokud je to možné.. 

Včera jsem večer jela ještě do města na kafé za Týnou, která už za chvilku odjíždí zpátky do Česka :/ no a taky jsem si pěkně odrala paty takže jsem naštvaná, že jsem si raději nepořídila hezký sandále !! 
Dneska jsem vstávala brzo ráno, protože Alissa, PO a děcka jeli do Göteborgu a já jsem jim chtěla pomoct s chystáním. Venku bylo zatím jen 18°C tak jsem si šla zaběhat dokud není vedro. No a za chvíli pojedu vyzvednout Olu na nádražíí :) a další plány jsou ve hvězdách :)  Hezký víkend !

nejlepší snídaně na světě ♥ ovesná kaše s borůvkama a skořicíí :

2 komentáře:

  1. Užívej si to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobře, tu je taky krásnně teplo. Nemám ráda velká horka, ale stejně u mě léto vede. :)

    OdpovědětVymazat