12. 4. 2014

Welcome back to skåne

A tak jsem po skoro roce zase ve skåne. Včera jsme s Alissou a děckama vyjeli už v 7 ráno (celou noc jsem nemohla spát, protoze jsem premyslela, jestli jsem neco nezapomnela atd - jakoby to na ten tyden vůbec vadilo :D ) k tomu nám celou cestu propršelo, takže místo plánovaného výletu na zámek a podobně jsme prostě jen jeli až na summerhouse (letní chata) udělali jsme nějaký nákup a jen co jsme přijeli na místo tak se udělalo pěkně - to už bylo však pozdě (cesta nám vzala asi 7 hodin ) Po večeři dala Alissa děcka spát a já jsem se šla projít a volat s A. který si spokojeně válí šunky ve Stockholmu !
Dneska bylo naštěstí krásné počasí. Bohužel můj hrad z písku vydržel do doby než PO řekl - OH ALFREDE DÍVEJ JAKÝ HEZKÝ HRAD LENKA POSTAVILA - pak už totiž žádný hrad nebyl :) a Alfred ještě s radostí řekl 'det var inte jag, det var Astrid' (to jsem nebyl já - to byla Astrid !) no jooo.. 
Po obědě Alissa a PO odjeli na nějakou pracovní prezentaci a tak jsem byla celou dobu s děckama. (je čtvrt na 11 a oni ještě nejsou doma mimochodem :D
Dívali jsme se na Ronja dcera loupežníka - což mi uplně připomnělo, když jsem na to koukala jako malá a mamce se ta pohádka nikdy nelíbila. Dneska jsem tak nějak zjistila proč - nic moc pro děcka do není a při každé druhé scéně Astrid říkala,že se bojí :D Každopádně já jsem byla nadšená protože jsem do nedávna nevěděla že je to švédská pohádka a když jsem zjistila že ji máme na DVD, tak bylo jasný že toho musím využít :D 
Na zítra mají naplánované jet někam na výlet, ale kdo ví, neboť má zase pršet, tak uvidíme !



4 komentáře:

  1. super fotky, tvůj blog mi něčím připomíná ty švédské blogy což je fajn protože ty mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dúfam že vám počasie už dopraje :)

    OdpovědětVymazat