7. 4. 2014

Weekend

Astrid měla narozeninovou párty po dvou měsících :D

Že mně ty víkendy vždycky tak rychle utečou ! V pátek jsem měla takový napůl pracovní.. teda spíš asi na 20minut pracovní. Alissa hrála tenis a tak když vyzvedla děcka, tak jsem s nimi počkala na PO. Potom jsem jela za Zuzkou, která tady měla mamku a bráchu a uvařila nám moc dobrou čínu :D ♥ V sobotu jsem byla s Terezou, která přijela z ČR na návštěvu Stockholmu ( a doufám,že se mi brzo vrátí ^^ ) se svojí kámoškou a večer jsme šli s Amadeusem a jeho kámošema do barů a tak jako obvykle jsme se domů vrátili kolem 4 ráno a Astrid měla narozeninovou párty už v 10 ráno a tak jsem zrovna nadšená nebyla .. Ale přišly všechny jejich aupair (jak vidíte na třetí fotce ) a tak jsem nemohla chybět ! Večer k tomu Alissa a PO byli pozvaní na jinou narozeninovou oslavu a tak jsem musela děcka hlídat. Když potom o půl noci přišla Alissa, tak jsem usnula do minuty :D
Dneska u nás prší a tak se mi nechce vůbec nic.. Zítra mě čeká procházení po Stockholmu a rozdávání životopisů, neboť už se mi to tady krátí, tak mi držte palce ! :)
A v pátek odjíždíme do skåne a já se potom vrátím na Velikonoce a oni tam zůstanou, tak budu mít volno :D to se těšíím :D 



9 komentářů:

  1. Narozeninový party ve Švédsku jsou asi i pro děti ve velkým jak se divam :D :) musí to byt sranda :))

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, party už do desíti ráno, to musí být pařba. :D

    OdpovědětVymazat
  3. tyjo, koukam že tam je aupair mit uplne normalni :-D zato sem by nikdo nepřijel ani za milion, nehledě na to že česky nikdo neumí a většina čechů zas nerozumí anglicky, takže by se na sebe mohli tak akorat usmivat :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Proč máš odrůst...takový velky..?

    OdpovědětVymazat
  5. Jezis tobe to slusi! Je videt, ze si s nima uzivas! Jak dlouho tam jeste budes? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ti malí jsou slaďouši a jak vidím, museli mít super párty :-D

    OdpovědětVymazat