15. 4. 2014

Tuesday

Dny se mi docela vlečou. Abych pravdu řekla okolí atd je tady moc krásné, procházky po pláži mi taky docela chyběly, ale tolik nudy jsem zažila naposled v Åre. Alissa a PO ráno brzo odjedou a vrátí se až na večeři, no sečteno podtrženo po 12 hodinách mám děcek plné zuby ..Pohádku Pippi znám už na zpaměť ! Největší radost jsem měla když jsem zjistila že máme Ronja dcera loupežníka na DVD ale jelikož děcka nevydrží posedět u televize (pokud tam není pippi) tak z toho stejně nic nemám :D 
V neděli jsme byli na nějaký farmě - Alissa a PO jeli na projížďku na koních a my s děckama jsme chodili okolo. Nevím kdo z nás byl nejvíc špinavý.. počasí je tu vážně aprílové takže když jste konečně šťastní že svítí slunce tak v momentě začne pršet..
Zítra jsou oba rodiče doma a mají v plánu zahradničení a potom pojedeme do Åhus - město odkud pochází Absolut vodka :D alespoň nějaká radost pro mě ! 

být místo toho stromu palma, nikdo by neřekl že je to ve Švédsku !
 velikonoční vajíčko s čokoládou jako dárek pro mě ! :D ♥ jéééé
 tady se mi podařila vyfotit duha :) 


2 komentáře:

  1. Pěkná duha :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky

    prosím sleduj môj blog
    anahjalliyah.blogspot.com

    OdpovědětVymazat