20. 4. 2014

Sun is up !

 Ahojte ! tak jsem v pátek se po dlouhé únavné cestě dostala zpátky do Stockholmu. Můj drahý A. je na svý chatě s rodičema a celkově asi 3/4 Stockholmu je pryč.. ulice jsou prázdné a ani není žádný provoz přes město :D docela smutné jako !!
Včera jsme si se Zuzkou udělaly dámskou jízdu na trampošce. Kupily jsme si víno a skákaly jsme do nebe skoro celou noc, pak jsme to zakončily saunou a filmem, na který jsme se nedodívaly, neboť jsme byly hrozně unavené :D
Dneska ráno jsme si pak udělaly brunch na terase a následovalo nějaký opalováníčko ♥ venku je 16°C a abych byla upřímná to slunce docela pálí, takže mám pěkně červený obličej a ruce a taky mi lezou všechny pihy :D Zuzka chudák má opálou jen jednu ruku, protože seděla na slunci jen z jedné strany :D ale mám z toho hroznou radost ! a nemůžu se dočkat až si zítra ráno vylezu na terasu ^^
Zítra pak už přijedou všichni domů a nastává další pracovní týden. Ve středu přiletí naši, tak se těším až jim všechno ukážu :)
No a pak se budu těšit na Valborg - prvního máje, kdy zase celé švédsko má volno a pije se od rána do rána .. doufám, že mi dají volno neboť je to čtvrtek a takovou picí příležitost si přece nemůžu nechat ujít :D






5 komentářů:

  1. Ta snídaně vypadá skvěle. Hrozně moc ti to sluší:) A na pihy a opalování se taky těším:D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší, Leni :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Leni, prosím Tě, jak se jmenuje to písmo, co máš na blogu? Myslím ten text v článku!!:)

    OdpovědětVymazat