5. 3. 2014

Wednesday

Ahojte ! Včerejšek byl den kdy se jí naše semla - tak jsem se rozhodla že upeču vlastní. Na to že jsem je dělala uplně poprvé se musím pochválit, protože se mi vážně moc povedly ^^ :D PO a Alissa měli dokonce dvě ! a to mi věřte že moc sladké nejí ! :D
Dneska jsem po prvé snad po půl roce vezla děcka do školky v kočáře. Musím uznat že jsem dost zlenivěla od doby co můžu jezdit autem kam chci. Každopádně máme takový speciální kočár na běhání a tak jsem si z toho cestou ze školky udělala workout. Nejhorší to bylo když jsem musela ty dva táhnout do kopce a oni křičeli 'TAK UTÍKEJ ALE'... ale já jsem utíkala !! :DD 
Taky dneska odletěla moje milovaná Ester a kdoví kdy ji zase uvidím. Budu si muset udělat výlet do Německa. Teď si dám ještě nějaký malý domácí workout, saunu, sprchu a pak zalezu do postele k PLL :D

2 komentáře:

  1. to vypadá moc chutně ! :) taky bych chtěla abychom měli takové dny kdy se jí takové dobroty

    OdpovědětVymazat
  2. i takhle na dálku bych si semlu dala :)

    OdpovědětVymazat