20. 3. 2014

Thursday


Už je konečně čtvrtek!! v neděli dopoledne jedeme domů a já se vážně nemůžu dočkat. Ani to není o tom, že nesnáším zimu a sníh (co si budem ve Stockholmu je taky sníh žejo :D ) jenže potřebuju už konečně vidět A. a moje kámoše a mluvit s lidma kteří nejsou 0-3 roky a nebo 35+ .. takže vážně se těším zpátky do Stockholmu. 
Alespoň jsem si zalyžovala a oprášila si staré vzpomínky na lyžák na základce :D Jinak mé dny probíhají asi takhle.. ráno v 7 všichni vstáváme, Alissa a PO si pak jedou zalyžovat mezitím co já nachystám děcka .. pak jedou do práce a my s děckama jsme spolu až do tří odpoledne. takže více méně je mám na krku pořád :D .. pak mám KONEČNĚ chvilku času, když Alissa  PO přijdou domů a vemou děcka na bazén. Mezitím já jdu nakoupit a udělám večeři.. no co si budem jsem vždcyky hrozně unavená protože mám volnou chvilku jen asi 20minut mezi nákupem a večeří .. 
takže se neskutečně těším do Stockholmu !! už jen jen tři dny :D 


1 komentář: