13. 3. 2014

Thursday

Ahoj, tak asi začnu tím, že poslední díly PLL jsou fakt super :) a nemůžu se dočkat na ten další !! 
Jinak jsem zase v Åre. Přijela jsem v úterý odpoledne a zatím je to fajn. Alissa s PO teď většinou chodí do práce, tak jsem vždycky s děckama než se vrátí. Každopádně mám slibené, že si zalyžuju, takže se docela těším (i když teda sníh vysloveně nenávidím :D ) a taky se pojedeme podívat do výrobny čokolády, která je tady v Åre. Alespoň nějak mi ten čas tady uteče. Domů jedeme až příští neděli, takže si tu ještě nějakou chvilku pobudu. Nejvíc mě štve, že ve Stockholmu začalo jaro - krásných 12°C a sluníčko a tady je ošklivo, šero, zima a fouká vítr tak, že nám vypadlo sklo z balkonu a na nádraží padají sloupy :-O Jinak si rozesílám životopisy do všech různých kaváren, hotelů, barů a všudemožně kde hledají pracovníky, tak mi držte palce ! Až se vrátíme do Stockholmu tak začnu zase chodit do školy. Tentokrát to bude švédština aneb SFI, takže mě to bude čekat jako povinná školní docházka den co den .. Joo a ještě jsem zapomněla dodat, že se docela těším na velikonoce :D Tady všude jsou už vystavená vajíčka a za chvilku budou namotávat barevné peří po městě tak to působí tak hezky jarně .. no a taky budu moct jíst čokoládu :D

1 komentář:

  1. Čím dál víc mě začíná Švédsko jako takové lákat :-)

    OdpovědětVymazat