9. 3. 2014

Saturday

Včera bylo snad nejkrásnější počasí po dlouhé době :) Vytáhlo se to až na 10°C a slunce zářilo od rána až do večera, bez jediného mráčku. Dokonce mi bylo líto, že ten den končí :D 
S holkama jsme šly na dlouhou procházku po městě a tak jsem konečně, po takové dlouhé době co jsem ve Švédsku, našla tu velkou zlatou korunu na mostě :) Nakonec jsme se dostali až na Djurgården odkud jsme vzali loď zpátky do města. (s naší SL kartou máte i lodě zadarmo ^^ ) takže z půl hodinové procházky se nakonec staly tři hodiny :D .. Poté jsme šly nakoupit něco k jídlu a šly jsme ke mě na byt jíst a koukat na filmy :) A. se musí připravovat na jeho závěrečné zkoušky a tak se uvidíme až za dva týdny přijedu z Åre. Což mi připomíná jak se mi hrozně nechce vyměnit to sluníčko za šero a sníh :( 



2 komentáře:

  1. Muselo být skvěle :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. máte to tam vážně krásné :)

    OdpovědětVymazat