15. 3. 2014

Saturday

Ahoj ! tak je tady konec soboty a dneska jsem měla vážně fajn den.. Dokonce se mi to Åre začalo celkem líbit (alespoň teda tenhle týden byl fajn ^^
Dopoledne jsme šli na bazén, kterému se vyhýbám už od ledna, protože to jsou jediné dvě hodiny které mužu strávit sama doma :D .. Každopádně jsem to Alfredovi slíbila a musím uznat že to bylo moc fajn. No a taky jak jsem se viděla v plavkách tak mi to hned dodalo více vůle na to nesníst nic sladkého a zacvičit si po obědě :D.. Byla jsem totiž s Astrid sama, mezitím co ona spala a zbytek jeli lyžovat. Později jsme s Astrid vzaly auto a jely na svah, protože se v Åre jede World Cup - Ski Cross 2014 a tak jsme se chtěli všichni podívat. To bylo taky moc moc fajn a vážně jsem si to užila :) Každopádně (to co uvidíte na fotce tak bylo asi tak na 15minut) krásné počasí nás opustilo a začala katastrofální chumelenice, že se závody musely přerušit na chvilku, než to trochu ustálo :) Po závodech jsme si zašli na večeři do restaurace, která byla uplně super a teď už sedím doma a nevím jestli se půjdeme dívat na film s Alissou a PO, ale já jsem uplně hotová, že bych se nejradši viděla v posteli :D 

Dědečkovi ještě jednou všechno nejlepší k narozeninám !! ♥




1 komentář: