3. 3. 2014

Monday

Ahoj ! tak tenhle víkend utekl snad nejrychleji ze všech. Dneska jsem nakonec volno neměla, takže jsem se táhla ještě včera v noci v dešti do Lidingö.
V pátek jsem byla přes noc s děckama, takže jsem se moc nevyspala a v sobotu jsem měla volno až odpoledne a to jsem rychle už běžela za Ester a jejím kamarádem Timo. Chtěli jsme jít do Systembolaget ale řada byla přes půl chodníku, takže jsme to vzdali. Jeli na byt, kde si oni nechali oblečení a pak opět do města a Ester šla nakupovat a zašli jsme si na frozen yoghurt ♥ (to je největší mňamka :D ) později jsme šli nakoupit abychom si mohli uvařit véču a pak přišla Jilian :) Čekali jsme na A. a jeho kámoše, kteří měli sice přijít v 9, ale jelikož jsou to švédi a všechno jim trvá jak psovi kost tak přišli v půl noc :) (to jsem už ani nechtěla ať chodí, protože jsme všichni byli unavení).. Nakonec to však bylo fajn že přišli protože to byla sranda :) Než jsem však všechny vyhodila bylo kolem půl 5 ráno a to jsme už všichni chtěli jen spát. 
V neděli ráno nás vzbudila Ester, že půjdou s Timo někam na památky do města a tak jsme s A. ještě trošku pospali a pak šli na oběd, který vůbec ale nebyl dobrý takže jsem si raději měla namazat chleba ! :D no a pak už nás s Ester čekala fika v espressu a já jsem jela večer domů.
Dneska ráno jsem zavezla děcka do školy a jela do města do IKEA (protože Timo nikdy neměl masové koule :-O ) Později jsme musela na nákup a ještě pojedu vyzvednout děcka a tak se hodně moc modlím, ať mi vydrží auto, protože bliká benzín a já nechci aby mi to někde po cestě stoplo (on totiž PO říkal že to vydrží do školky a do obchodu ale nevím jestli počítal s tím že do té školky musím 2x !!!
Večer opět pojedu do města protože Ester odjíždí už ve středu, tak ať ještě stihneme pokecat ^^kéž by mě chtěla Alissa nechat na bytě, abych nemusela zpátky .. :D

(na závěr pro mého dědu: zapni si taky někdy ten skype, nikdy nejsi online !!! )

1. rozlučková fotka se Sophie, 2. konečně zase s Ester, 3. našla jsem svého Edvina (stejnou fotku mám z minulého roku když jsme byli s Ester v IKEA), 4. A. se nechce fotit !:D 5.  pravý švédský oběd 6. konečně máme jahody ♥






2 komentáře:

  1. Jéé jahody bych si dala :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, ty jahody bych si dala hned. ^^

    OdpovědětVymazat