14. 3. 2014

Friday


Přes noc byla sněhová bouře, takže jsme ráno stavěli sněhuláka.. Abych teda byla přesná, já jsem stavěla sněhuláka a mezitím co jsem odskočila na minutu domů pro mrkev - byl pryč !! Alfred mi ho rozbil... takže jsem postavila novýho ! ♥  nooo každopádně se mu stalo to samé jen o pár hodin později .. alespoň, že jsem si ho stihla vyfotit :D


Na snídani mě čekaly samé dobroty .. od mozzarely přes rajče až k nejlepšímu Avokádu .. :) avokáda bych se mimochodem mohla ujíst k smrti :D


Na oběd jsme s Alfredem udělali palačinky, které jsem neměla ani nepamatuju .. a Alfred byl vážně fascinovaný tím, že s palačinkama umím házet :D 


No a po Astrid spací pauze jsme se vydali do výrobny čokolády ♥ a tak jsme si každý pořidili nějakou mňamku na večer.. :)) 






3 komentáře:

  1. Tý jo avokádo jsem teda ještě nikdy nejedla :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, ta čokovýrobna vypadá krásně. :)

    OdpovědětVymazat