12. 2. 2014

Wednesday

Ahoj ! dnešek je celkem fajn den. Konečně jsem OPĚT šla na skatteverket tentorkát se smlouvou takže to tupé číslo už musím dostat. Dokonce to tam netrvalo ani dlouho jak jsem očekávala takže jsem se se Zuzkou v centru potkala v právě v čas :) Zašly jsme si (jak jinak) do našeho espressa na nejaký to kafe a oběd :D a proseděly tam skoro dvě hodiny .. takže jsem neměla ani čas koupit dárek pro mojí malou Astrid, která má zítra dva roky HURAA :D Ta chudinka moje měla včera horečku tak nešla do školky a co si budem celý den s ní nebyla řeč. Dneska už je celá zdravá a tak mohla jet s Alissou na letiště vyzvednou babču, která přilétla z Bostonu :)
Joo a abych nezapomněla všichni se koukejte dneska na hokej a pořádně fanděte, ať švédy porazíme, protože my se dneska všichni budeme koukat a já budu jediná kdo bude fandit Česku :D tak pro ty naše hokejisty hodně štěstí !! :)



3 komentáře:

  1. Taky přemýšlím, že to zapnu :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak už to vím, komu fandíš :D
    Ještě mám jeden dotaz, nechceš udělat přehled všech lidí, kteří se nyní pohybují v tvém životě? Mám v nich hokej :( :D

    OdpovědětVymazat