27. 2. 2014

Thursday

Ahoj ! tak jsme zase zpátky v Lidingö a konečně za chvíli pojedu za Zuzkou. Jelikož za týden jedeme zase do Åre, tak jsem si nechala 3/4 mého obleční tam a tak se budu muset na ten týden tady spokojit s tou trochou oblečení co mi ještě zůstalo :D 
Nejvíc jsem se těšila že bude konečně víkend a já budu mít volno, ale bohužel omyl. Alissa s PO jdou v pátek v noci pryč, takže budu s děckama přes noc - no fakt se nemůžu dočkat po tom co trčím v debilním Åre tak dlouho a konečně jsem chtěla jít za A. a ostatníma. Navíc v pátek přijede Ester z Německa ♥ Naštěstí mi Alissa dala volno v pondělí, tak se nebudu v neděli vracet, ale pořád to není ono .. v neděli večer není tolik srandy jako v pátek večer !! takže mě to dost naštvalo. 
Každopádně oni potom příští sobotu poletí zpátky do Åre a já přiletím až v pondělí nebo v úterý - abych teda měla volný víkend .. no tak alespoň něco :D 
Jinak mám dneska v plánu se podívat na nový díl Pretty Little Liars, protože včera jsem šla spát brzy, jelikož jsme přiletěli až kolem 10 večer..


Jinak v Åre je továrna na čokoládu - (Åre chokladfabrik) - a mají fakt dobré čokošky (a taky pěkně drahé) a mám teda slíbené, že příště se půjdeme podívat :D ♥ tak alespoň jedna věc na kterou se do Åre těším :D
Jo a jak pořád si myslím, že je všechno drahé ve Švédsku tak v Åre je prej nejdražší ICA (obchod) z celého Švédska, kvůli turistům atd.. takže mě to nutí alespoň šetřit - pro příklad  ta malá krabička čokolády (150g) stála 55sek (v přepočtu je to asi 160kč :D )

5 komentářů:

  1. Patecni vecer s detmabti moc nezavidim, ale muj v pravi nebude taky o moc zazivnejsi:D To ta cokolada je nejlahodnejsi na svete, nebo proc je tak draha?:D

    OdpovědětVymazat
  2. Ale ty jsi pořád nějaká nespokojená. :) Raduj se s maličkostí a vůbec z toho, že ve Švédsku jsi. Bez toho hlídání dětí i přes noc by jsi asi takovou možnost být ve Švédsku nezískala tak lehce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš já jsem spokojená, jen bych chtěla vidět tebe být v pátek přes noc s děckama místo toho být s přáteli které si neviděla skoro dva týdny :) tak mi napiš až si to vyzkoušíš!

      Vymazat
    2. Jejda nečil se hned. ;) Já nemyslela konkrétně tady toto, jen jedno s druhým, často tu člověk od tebe čte tolik věcí, se kterými jsi nespokojená. já chápu, že čloěka občas některé věci štvou. Ale lidi by se měli snažit hledat pozitivní věci než negativní. Třeba místo toho, aby si řeklico za ten den nebylo dobré si říct, tco hezké bylo, i kdyby to byly maličkosti. ;) Pak je život milejší. :)

      Vymazat
  3. práca je síce práca, no viem ako sa cítiš, vyše 3 mesiacov som chodila v sobotu na 5 do roboty, na 16 hodinovky, takže niečo ako ísť v piatok von s priateľmi bol sen a nie skutočnosť.. ale všetko zlé je na niečo dobré, aspoň som mala nejaké peniažky a potom sme sa mohli ísť rozbiť :D
    návštevu čokoládovne ti vcelku závidím, MILUJEM čokoládu :)

    OdpovědětVymazat