6. 2. 2014

Thursday


Ahoj ! právě mám chvilku času, než se vydám na cestu za Zuzkou do Djursholmu. Ta si rozflákala telefon a tak chodí do knihovny na počítače i přesto že má doma tablet a wifi, tím pádem já můsím čekat na její smilování se aby šla domů :) (a to si beztak ještě zapálí !!)
Jinak je všechno při starém. Dneska mi tu nechají Astrid a s Alfredem pojedou se dívat do Globe areny na atletiku - to jsem zvědavá jak dlouho ho to bude bavit, když je to až kdoví do kolika hodin pozdě v noci... Naštěstí je zítra už pátek ! Příští týden přijede mormor (babička) z Bostonu, protože má Astrid narozeniny, já jen doufám že tu oslavu nedají na víkend, neboť to bude přesně rok s A. a taky poslední víkend před Åre a to rozhodně doma nebudu :D (no a taky bude Valentýn ale ten teda neprožívám .. ) a co vy, máte plány na víkend? a prožíváte / slavíte Valentýna? 

5 komentářů:

  1. To budeš s Amadeusom už rok? Ako to rýchlo letí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně ti to sluší! :)
    Já jdu o víkendu do školy :(( A Valentýna moc neřeším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, ten čas letí, gratuluju vám :) a valentýn mě taky nějak nebere, i když mě napadlo, že možná něco upeču.. aby se neřeklo, když pak budu celej páátek na brigádě :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná fotka!:) V.

    OdpovědětVymazat
  5. Máš pěkný blog :) takový úhledný no prostě krásný :)

    OdpovědětVymazat