10. 2. 2014

Monday morning

... dobré ráno ! doufám, že jste si užili víkend alespoň z poloviny jako já :) (i když teda já jsem celou dobu proležela na gauči při olympiádě :) ) V neděli jsme potom s holkama šly na kafe a zákusek, z čehož jsem byla zklamaná, protože obojí nebylo dobrý a ještě drahý ! 
V Lidingö jsme nahodili už trošku jarní atmošku, protože venku je to děs. Není sníh (což mi nevadí) ale je pořád zataženo, ošklivě, prší a připadá mi to spíš jak takový podzim, tak doufám, že nám brzy vysvitne slunce ! 
Jinak za dva dny přijede babča z USA a zrovna ten stejný den je hokej, tak pevně doufám, že mě nechají koukat !:D .. a co vy, díváte se na Olympiádu

 Astrid a Alfred si zasadili vlastní mini tulipánky :D

4 komentáře:

  1. U nás je krásněěě :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. olympiádu sleduji tak, že jsem vedle v pokoji a z obyvaku to celé komentuje můj bratr s taťkou, takže jsem v obraze :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já se na ni nekoukám, nemám na to moc čas :(
    Když se koukáš, komu fandíš? :)

    OdpovědětVymazat