24. 2. 2014

Monday

 V Česku prázdniny skončily a ve Švédsku právě začínají .. Moje dny se teď nějak neliší, ráno jedeme na svah, kam jedu vlastně uplně zbytečně, protože babča moc nelyžuje, takže je s malou Astrid mezitím co Alfred lyžuje s rodiči.. takže tam mrznu pro nic za nic :D
Malou Astrid to tam taky nebaví - sjede tu děckou sjezdovku 2x s Alissou a začne brečet, že chce domů .. a pak jdeme a sedímě unitř takové jídleny a čekáme až všichni dolyžují .. Včera jsme se však s babčou rozhodli, že ji vezmeme domů a nebude mrznout. Škoda že zítra ráno letí babča už domů :/ 
Dneska jsme s zůstali s babčou a děckama doma a Alissa s PO jeli do práce. Opoledne (až se vrátí) tak chtějí jít lyžovat, ale nevím jak se bude chtít děckám, protože Alfred se vidí na bazénu, babča nechce lyžovat a Astrid už vůbec ne :D 
Každý večer jsem neskutečně moc unavená, že chodím spát v půl 10 !!! a PO říká že je to z toho SUPER ÚŽASNÉHO HORSKÉHO VZDUCHU .. Ve středu KONEČNĚ letíme domů, ale 8. března se opět vracíme asi na dva další týdny a to už bude babča v Bostonu. ach jo :( jak mi bude tady chybět !:D



3 komentáře:

  1. Já budu mít prázdniny až další týden :D Já lyžovat neumím :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To neni pravda, že v Česku prázdniny skončily, možná ve vašem kraji, ale v Česku ne. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak pardon, tak jihomoravský kraj už prázdniny nemá :) už si vážně nepamatuji, které ty prázdniny se dělí na kraje a které ne ;)

      Vymazat