3. 2. 2014

Monday

Ahoj ! tak s novým týdnem teda nepřišla pro mě zrovna nejlepší zpáva. Musím si zajít opět na skatteverket se smlouvou jinak mi to číslo nedají :/ Někdy ty jejich pravidla nechápu fakt ! 

Alespoň víkend jsem si užila. V neděli celý den pršelo ( né že by mi to vadilo, protože jsme s A. stejně strávili celý den v posteli a pak jsem nasedla jen na metro do Lidingö :D ) Bohužel děckám to vadilo, neboť jejich super sněhulák celý roztával a dneska už z něho zbyly jen takové dvě hroudy sněhu .. Chudák Astrid to moc nechápe a tak ho chtěla vzít domů aby ho zachránila a pořád říkala 'vemu ho domů protože už mu upadl nos :(
Jinak má být celý týden +3°C takže jsem ráda a Alfred se ptal Alissy 'a to už je maminko konečně léto?' .. kéž by !! :D



3 komentáře:

  1. Roztomilá fotka :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To je obrovskej sněhulák!! :D
    Jsou to hrozní roztomiloušové!

    OdpovědětVymazat
  3. aspoň tam máte (ste mali) sneh, tu len fučí a fučí a svieti slnko, žiadna pravá zima :( :D

    OdpovědětVymazat