20. 2. 2014

Hello from Åre

Ahojte ! Tak tu mám nějakých pár novinek :)
1. dostala jsem konečně své personální číslo a tak si můžete představit, jak jsem šťastná ♥ teď už mám normální zdravotní pojištění jako každý švéd a brzy si taky nechám vyřídit ID kartu :))
2. děcka se střídají se svýma nemocema a tak každý den má jeden z nich teplotu .. takže super 
3. už jsme zpátky na horách v Åre - 'super' - ale co bylo ještě víc super, po 7 hodinové cestě vlakem jsem dostala střevní chřipku, takže bezva paráda utíkat každou chvilku zvracet ve vlaku.. nooo a tak jsem celý včerejšek tak tak přežívala.. nemohla jsem ani spát, takže jsem dneska zůstala doma a nejela jsem na svah (což mi teda nevadilo žejo :D

No každopádně teď už se citím líp a dokonce už jsem snědla i večeři :D takže zítra už budu muset vyrazit s nimi :/ né že by se mi teda chtělo mrznout ve sněhu uplně zbytečně :/
Alespoň nám Magne zapojil internet. Domů letíme ve středu a ve Stockholmu zůstaneme pouze na týden.. pak opět na další dva týdny na hory.. (to mám asi za trest :D )

tady jsem si udělala malou radost ♥ konečně přesně takový kryt co jsem hledala !!

7 komentářů:

  1. Ten kryt je boží :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Máš moc krásný kryt na mobil! :)) Nedivím se, že jsi spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu ten mobil vypadá taková malinkatý. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tolik ti zavidim ten ,,ajfoon" :-D:-D sakra to je muj sen, snad se ho taky brzo dockaam :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Chudinko :/ snad ti ty hory utečou.. taky je nemám ráda

    OdpovědětVymazat